loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 63 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://dl.far3music.ir/Music/1393/11/15/03/Mohammad%20Beheshtipour%20-%20Dobare%20Baroon.jpg

 

یه حسی توی نگاته که داره منو می بره تو ابرا
قراره بازم عاشق شم ولی می ترسم آخه خدایا
حالت چشم تو یجور دیگه بوده
حالا چرا چشام یجورایی حسوده
طاقت من کمه آخه چیکار داری به کارم
اینجوری ذل نزن به چشام عزیز من
داغه چشای تو منو آتیشم نزن
میریزه قلب من خدا دارم کم میارم
دوباره بارون دوباره چشات
درست همونی که دلم می خواد
دوباره عشقو دوباره جنون
اگه عاشقی پیشم بمون
دوباره بارون دوباره چشات
درست همونی که دلم می خواد
دوباره عشقو دوباره جنون
اگه عاشقی پیشم بمون

***

دل من می زنه تندتر آره فکر کنم عاشقی همینه
همینه که جلو چشمام چشات بهترین چشمای زمینه
باور اینکه تو حال منو می دونی
سخته برام بگو که همیشه میمونی
قلب اسیر من طاقت گریه امو نداره
حرفای قلب من اومده جلو چشات
قد تموم عمر دل من تو رو می خواد
بازم این عاشقی نکنه بلا سرم بیاره
دوباره بارون دوباره چشات
درست همونی که دلم می خواد
دوباره عشقو دوباره جنون
اگه عاشقی پیشم بمون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,168
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,368
  • بازدید ماه : 2,368
  • بازدید سال : 72,418
  • بازدید کلی : 531,541
  • کدهای اختصاصی