loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 57 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

 

دلم تنگه دلم تنگه

واسه تکرارت این لحظه

دلیل خواستن چشمات

فقط دوست داشتنه محضه

دلم تنگه دلم تنگه

واسه تکرارت این لحظه

دلیل خواستن چشمات

فقط دوست داشتنه محضه

منی که بال پروازم

واسم این ورز زنجیره

دلی که پای رفتن بود

حاالااااا پیش نگات گیره

***

واسم وقتی وجود تو

تو قلبم ردپا می ذاشت

دیگه شکی نمیمونه

که احساسم تو رو کم داشت

واسم وقتی وجود تو

تو قلبم ردپا می ذاشت

دیگه شکی نمیمونه

که احساسم تو رو کم داشت

یه جور دیگه میخندی

یه جور دیگه میبینی

بدون پایان دنیامه

زمانی که تو غمگینی

بدون پایان دنیامه

زمانی که تو غمگینی

چرا درگیر این حسم

چرا ببی تاب چشماتم

چرتا وقتی ازم دوری

هماهنگ نفس هاتم

آخه دنیای من با تو

یه رنگ دیگه ی داره

دلامون وقتی بی تابه

خدا با ماست بیداره

خدا با ماست بیداره

دلم تنگه

 

 

نویسنده:ایمان

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,912
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,112
  • بازدید ماه : 3,112
  • بازدید سال : 73,162
  • بازدید کلی : 532,285
  • کدهای اختصاصی