loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

یه کاری کن امشب که این درد دوری عذابم نده

نبودت یه درده منو دوره کرده و حالم بده

خودت گفته بودی که می ری بزودی بریدی ازم

بیار باز هواتو نبندی چشاتو ببینم یکم

زیر چتر نمی رم تو بارون بمیرم

تا اون لحظه که دست تو دست نگیرم

دلم واسه برگشتنت بی قراره

ولی حیف که این بازی روزگاره

زیر چتر نمی رم تو بارون بمیرم

تا اون لحظه که دست تو دست نگیرم

دلم واسه برگشتنت بی قراره

ولی حیف که این بازی روزگاره

دانلود آهنگ سینا گلزار بنام زیر چتر

زیر چتر نمی رم تو بارون بمیرم از گریه پرم

حالم گریه داره که بارون می باره ازت دلخورم

تو ی هر خیابون جای هر دوتامون قدم می زنم

تو خوبی همیشه گناهاتو به پای خودم می زنم

زیر چتر نمی رم تو بارون بمیرم

تا اون لحظه که دست تو دست نگیرم

دلم واسه برگشتنت بی قراره

ولی حیف که این بازی روزگاره

دانلود آهنگ سینا گلزار بنام زیر چتر

زیر چتر نمی رم تو بارون بمیرم

تا اون لحظه که دست تو دست نگیرم

دلم واسه برگشتنت بی قراره

ولی حیف که این بازی روزگاره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,052
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,252
  • بازدید ماه : 2,252
  • بازدید سال : 72,302
  • بازدید کلی : 531,425
  • کدهای اختصاصی