loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 92 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

اومدم من دم ایوون… یه چیزی بگم بخندی

تو منو ندیدی، دیدم داری چشماتو می بندی

داری چشماتو میبندی

گوشه چشم تو اشکی چکید وریخت روی گونه

غصه ی کی بود که اینجور، واسه گریه شد بهونه

واسه گریه شد بهونه

یه دفعه شکست غرورم

تو سکوت اشک چشمام

وقتی که یه اسم دیگه جای من میاد رو لبهات

بخدا حق من این نیس

من وفادار تو بودم

تو نه تنها کشتی عشقو

زدی آتیش به وجودم… زدی آتیش به وجودم

***

لا لالا لا… لالالا…

من وفادار تو بودم

لا لالا لا لا لالالا…

***

زل زده بودی به جایی

انگاری اینجا نبودی

وقتی حس کردی که هستم، اشکاتو پاک کردی زودی

خوب شکستی حرمت هرچی که بود

اون همه محبتم کمت نبود

اون همه خاطره قشنگمون، تو یه چشم به هم زدن رفت و حالا ازش چی موند؟

تو میگفتی نکنی خیانتی. . . چون که من بیزارم

تو دروغ میگفتی اما اینا رو رو حساب بچگیت میزارم

یه دفعه شکست غرورم

تو سکوت اشک چشمام

وقتی که یه اسم دیگه جای من میاد رو لبهات

بخدا حق من این نیس

من وفادار تو بودم

تو نه تنها کشتی عشقو

زدی آتیش به وجودم… زدی آتیش به وجودم

***

اومدم من لب ایوون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,327
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,527
  • بازدید ماه : 2,527
  • بازدید سال : 72,577
  • بازدید کلی : 531,700
  • کدهای اختصاصی