loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 230 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Fateh-Nooraee-Miram-Az-In-Shahr.jpg

 

من میرم از این شهر برا یه مدت لازمه تنهایی
مقصد مشخص نیست باید برم از اینجا هر جایی , از اینجا هر جایی
این شهره منه و هواش منو باز به گریه میندازه
غربت تو چشمامه شدم مردی که یه عمره میبازه همیشه میبازه
از گوشه هایه این شهر خاطره ها دارم با اونکه یارم بود
میرم به اونجایی که یادم بره دائم کنارم بود
***
من میرم از این شهر برا یه مدت لازمه تنهایی
مقصد مشخص نیست باید برم از اینجا هر جایی , از اینجا هر جایی
این شهره منه و هواش منو باز به گریه میندازه
غربت تو چشمامه شدم مردی که یه عمره میبازه همیشه میبازه
از گوشه هایه این شهر
خاطره ها دارم با اونکه یارم بود
میرم به اونجایی
که یادم بره دائم کنارم بود
من میرم از این شهر برا یه مدت لازمه تنهایی مقصد مشخص نیست
باید برم از اینجا هر جایی از اینجا هر جایی
این شهره منه و هواش منو باز
به گریه میندازه
غربت تو چشمامه
شدم مردی که یه عمره میبازه همیشه میبازه
از گوشه هایه این شهر خاطره ها دارم با اونکه یارم بود
میرم به اونجایی که یادم بره دائم کنارم بود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,432
  • بازدید ماه : 1,432
  • بازدید سال : 71,482
  • بازدید کلی : 530,605
  • کدهای اختصاصی