loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 61 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Amir-Tajik-Ft.-Omid-Tajik-Baroon.jpg

 

بهم گفتی که این رنگین کمون سهم چشماته اگه تا آخر بارون بمونی
بهت گفتم مگه تقدیر من دست بارونه تو هم گفتی نمیدونی
حالا من موندمو بارون حالا این چشمایه گریون که میباره
حالا دلتنگیای من غم تنهاییای من
منو تنها نمیذاره منو تنها نمیذاره
من این آشفتگی هارو گذاشتم پایه تقدیری که تو از من طلب کردی خودت تنهاترم کردی
خودت تسکین این دردی یه احساسی بهم میگه تو دیگه بر نمیگردی
تو دیگه برنمیگردی تو دیگه برنمیگردی
حالا من موندمو بارون حالا این چشمایه گریون که میباره
حالا دلتنگیای من غم تنهاییای من
منو تنها نمیذاره منو تنها نمیذاره
***
بهم گفتی که این دلتنگیا از رویه احساسه نه تقدیری که این دوری رقم زد
بهت گفتم نمیبینی تمومه زندگیمونو همین دوری بهم زد
حالا من موندمو بارون حالا این چشمایه گریون که میباره
حالا دلتنگیای من غم تنهاییای من
منو تنها نمیذاره منو تنها نمیذاره
حالا من موندمو بارون حالا این چشمایه گریون که میباره
حالا دلتنگیای من غم تنهاییای من
منو تنها نمیذاره منو تنها نمیذاره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,441
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,641
  • بازدید ماه : 2,641
  • بازدید سال : 72,691
  • بازدید کلی : 531,814
  • کدهای اختصاصی