loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 128 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.avangha.in/File/1393/Bahman/4/Behrooz%20Sektor%20-%20Key%20Mishe%20Toro%20Bebinom.jpg

 

سر ظهره هوا گرمو شرجی مث جهنمه
لب دریا وقتی این موقع میشه گرسنمه
حتی صدتومن تو جیبم نیست که سمبوسه بگیرم
کاش تو بودی میدیدی که دارم بی تو میمیروم
تنها فکر مو همینه حالا که از دنیا دوروم
تو بشی پری دریایی بیوفتی توی توروم
کی میشه تورو ببینوم دلتو شکار کنم
بخدا قصد مو خیره تو بگو چیکار کنم
روزی صدهزار دفه میمیرمو زنده میشوم
دیگه وقتشه که مو فکر یه کارو بار کنم

***

چرا هرجا که میروم حس میکنم کنارومی
تو خیابون تو محل شاهد حال زارومی
چرا هروقت که میخوام ببینمت تو غیب میشی
نگو که تو فرشته ای و تو قلب مو جا نمیشی
تا کی سرتو تو حرص بخورمو
مو دل بدمو تو دل بدی
بت بگم آی لاو یو میفهمی لاتین بدی
کی میشه تورو ببینوم دلتو شکار کنم
بخدا قصد مو خیره تو بگو چیکار کنم
روزی صدهزار دفه میمیرمو زنده میشوم
دیگه وقتشه که مو فکر یه کارو بار کنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,062
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,262
  • بازدید ماه : 2,262
  • بازدید سال : 72,312
  • بازدید کلی : 531,435
  • کدهای اختصاصی