loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 149 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

 

کنارت چه فرق داره این زندگی

با لمس حضورت تو این سرنوشت

از اون لحظه که پا به پام اومدی

همه جای این شهر بارون گرفت

من از هر دردی بگی کم شدم

تو گرمای دستات چه بی غم شدم

اگه غصه ای هست تو لبخند بزن

با جرعت میبینی ازش رد شدم

کنارت چه فرق داره این زندگی

با لمس حضورت تو این سرنوشت

از اون لحظه که پا به پام اومدی

همه جای این شهر بارون گرفت

من از هر دردی بگی کم شدم

تو گرمای دستات چه بی غم شدم

اگه غصه ای هست تو لبخند بزن

با جرعت میبینی ازش رد شدم

شاید کلبه ی من تو حد تو نیست

یا این دل سپردن به نفع تو نیست

گلایه نکردی تا از دست من

شدی تکیه گاه دو تا چشم خیس

داره روزگارم باهام راه میاد

که فهمیده هیچکس شبیه تو نیست

که فهمیده من عاشقم تا ابد

تو آغوش من جای تو خالی نیست



 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,636
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,836
  • بازدید ماه : 2,836
  • بازدید سال : 72,886
  • بازدید کلی : 532,009
  • کدهای اختصاصی