loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/02/Zaki%20Shams%20Abadi%20-%20Cheghadr%20Dooset%20Daram.jpg

 

من همیشه تو هر حالی که باشم یاد تو میمونم
من برای همین حس قشنگ از تو باز ممنونم
با تو بودن عزیزم مثل رویاست
حس این دلبستن حالا پیداست
به تو وابسته شدم بی اندازه
عشق من توی دلم مثل رازه

 

چقدر دوست دارم
چقدر دوست دارم
نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم
چقدر دوست دارم
چقدر دوست دارم
نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم

***

با تو خوشبختمو میدونم که با من میمونی
بیشتر از من تو هستی که حالا حسمو میدونی
میگیرم دست تورو توی دستام
با تو خوبه حالمو روی ابرام
میشه فهمید حسمو توی چشمام
بیشتر از همه توی دنیا تورو میخوام

چقدر دوست دارم
چقدر دوست دارم
نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم
چقدر دوست دارم
چقدر دوست دارم
نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,849
  • بازدید ماه : 1,849
  • بازدید سال : 71,899
  • بازدید کلی : 531,022
  • کدهای اختصاصی