loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 98 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

 

پرچمم پیراهنت شد تا من از دنیا جدا شم
واسه من چی بهتر از این که هوادار تو باشم
من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
تو به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره

من به حرمت جنونم
پای تو باید بشینم
گره خورده غیرت تو
با غرور سرزمینم
مردمی که عاشقونه
به تماشای تو میرن
توپی که خورده به پاتو
بایدم طلا بگیرن

دیدن جنگیدن تو
شده کار روزگارم
من علاقه ی عجیبی
به تماشای تو دارم
من برم هر جای دنیا
قلب من دست تو گیره
تو به عشق من نجنگی
پرچمم بالا نمیره

من به حرمت جنونم
پای تو باید بشینم
گره خورده غیرت تو 
با غرور سرزمینم
مردمی که عاشقونه
به تماشای تو میرن
توپی که خورده به پاتو
بایدم طلا بگیرن

من به حرمت جنونم
پای تو باید بشینم
گره خورده غیرت تو 
با غرور سرزمینم
مردمی که عاشقونه
به تماشای تو میرن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,864
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,064
  • بازدید ماه : 3,064
  • بازدید سال : 73,114
  • بازدید کلی : 532,237
  • کدهای اختصاصی