loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://dl.behahang.org/1393/music/11/13/Pooria%20Erfani%20-%20Gerye%20Nakon.jpg

 

اینجوری گریه نکن دلم میگیره
واسه این حرفا آخه دیوونه دیره
بگو کی داره تورو ازم میگیره
نگو دوسم نداری وقت این حرفا نیست
مثل من تو این روزا هیچکسی تنها نیست
نگو جای تو دیگه اینجا نیست
عادت شده هر شب با گریه میخوابم
یه دنیا دلتنگی با فکر تو دارم
من که نتونستم تورو نگه دارم
برو ولی یادت نمیره از یادم

***

خونه زندونه و بی تو دلم خونه
داشتیم چه روزایی از تو چی میمونه
یعنی کسی مارو باهم نمیبینه
فک کردنش حتی بدجوری سنگینه
عادت شده هر شب با گریه میخوابم
یه دنیا دلتنگی با فکر تو دارم
من که نتونستم تورو نگه دارم
برو ولی یادت نمیره از یادم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 688
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,888
  • بازدید ماه : 1,888
  • بازدید سال : 71,938
  • بازدید کلی : 531,061
  • کدهای اختصاصی