loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (2)

 

همیشه پرنده همونیه که به پای غرور خودش وایسته
چشات حیفه اینقدر گریه نکن یکی بهتر از من تو رو خواسته
چشات حیفه اینقدر گریه نکن یه کاری نکن بغض من بشکنه
الهی بمیرم برای دلت که تا لحظه ی آرم با منه
یه چیزی در گوشی میگم بهت
درسته که یک عمر دلواپسی
خدا قول داده قیامت کنه
عزیزم منو تو بهم میرسیم
یه چیزی در گوشی میگم بهت درسته که یک عمر دلواپسی
خدا قول داده قیامت کنه عزیزم منو تو بهم میرسیم
***
تو میری نگاهم به عکس توئه هنوزم با چشمات هز میکنم
تو میری و من خاطرات تورو با چند تا مسکن عوض میکنم
واسه آخرین بار به من بخند یه باره دیگه فال حافظ بگیر
بهونه واسه رفتنت جور کن خودت از غرورت مجوز بگیر
یه چیزی در گوشی میگم بهت
درسته که یک عمر دلواپسی
خدا قول داده قیامت کنه
عزیزم منو تو بهم میرسیم
یه چیزی در گوشی میگم بهت درسته که یک عمر دلواپسی
خدا قول داده قیامت کنه عزیزم منو تو بهم میرسیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1393/09/19 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

سلام با ما تبادل لینک و بنر میکنید www.javananm.r98.ir . www.football.lel.ir اگر قبول دارید کد بنر ما را در سمت راست وب بردارید بعد از برداشتن به من اطلاع دهید که من هم کد بنر شما را بر دارم منتظر شما هستم پاسخ خود را دربخش نظرات وب به من اطلاع دهید مرسی از سایت خوبتان

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1393/09/19 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

سلام با ما تبادل لینک و بنر میکنید www.javananm.r98.ir . www.football.lel.ir اگر قبول دارید کد بنر ما را در سمت راست وب بردارید بعد از برداشتن به من اطلاع دهید که من هم کد بنر شما را بر دارم منتظر شما هستم پاسخ خود را دربخش نظرات وب به من اطلاع دهید مرسی از سایت خوبتان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 978
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,178
  • بازدید ماه : 2,178
  • بازدید سال : 72,228
  • بازدید کلی : 531,351
  • کدهای اختصاصی