loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 390 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون

میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
میگن جونمو می خوای
تو که دارو ندارمو گرفتی خب این روش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش
با تمومه بدی هایی که کردی باز میمونم
برای زندگی هر دومون دلنگرونم
هنوزحرمت قولایی که دادی سر جاشه
هنوزخونه ی قلبه من هوای تو باهاشه
هنوزم قاب عمست روی دیواره خونست
به جونه تو از.اون روزی که رفتی دل دیوونست
هنوزم توی خونمون حریمت سر جاشه
نذاشتم کسی پا بزاره حرمتت بپاشه

میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
میگن جونمو می خوای
تو که دارو ندارمو گرفتی خب این روش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,240
  • بازدید ماه : 1,240
  • بازدید سال : 71,290
  • بازدید کلی : 530,413
  • کدهای اختصاصی