loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

 

چراغ قرمز و ترافیک بد
و بدتر از اون اینه که تو رفتی
وول میخورم لای صدای فرهاد
چقدر بهت گفتم نرو رفتی

 

لعنت به تابلو های ایست این شهر
لعنت به من که خیلی حالم بده
نود و نه ،  نود و هشت کلافه ام
آلودگی میبینی چند درصده

بیا دوباره بغلم پارک کن
جمع کن این خیابونارو لطفا
غرق شدم بعد تو توی ماشین
بیا منو از پشت فرمون بکن
شهرو کلافه کرده دلتنگیام
فکری به حال منه لعنتیم کن
قفل شدم تو ازدهام یادت
لعنتی لااقل یه حرکی کن

***

شهرو ترافیکو صدای فرهاد
تموم خاطرات ما از همه
منو تو با دست خودم میکشی
آخ که چقد دلیل تو محکمه

بیا دوباره بغلم پارک کن
جمع کن این خیابونارو لطفا
غرق شدم بعد تو توی ماشین
بیا منو از پشت فرمون بکن
شهرو کلافه کرده دلتنگیام
فکری به حال منه لعنتیم کن
قفل شدم تو ازدهام یادت
لعنتی لااقل یه حرکی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,214
  • بازدید ماه : 1,214
  • بازدید سال : 71,264
  • بازدید کلی : 530,387
  • کدهای اختصاصی