loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 205 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بی حد یجوری خاص طوری که عادی نیست دلتنگیایه من بی تو ارادی نیست
دنیامو پر کردی از حسه مطلوبت رو پیرهنام موندن عطرایه مرغوبت
تو قاب چشم تو تصویری از خواهش آغوشت از جنس کمیاب آرامش
خوبه که هستم تا دلواپسم باشی خوبه که هستی تو تنها کسم باشی
خوبه که هستم تا دلواپسم باشی
خوبه که هستی تو تنها کسم باشی
***
رو خنده هات کوکن دنیامو و ساعتهاش
از لحظه هام کم شه فکر سفر ای کاش
باید دلم با تو از غم جدا باشه
حتی خود تقدیر سلیم ما باشه
هر جور که که هستی باش من باورم میشه
جالب شده این عشق جالبترم میشه
هر جور که که هستی باش من باورم میشه
جالب شده این عشق جالبترم میشه
بی حد یجوری خاص طوری که عادی نیست دلتنگیایه من بی تو ارادی نیست
دنیامو پر کردی از حسه مطلوبت رو پیرهنام موندن عطرایه مرغوبت
تو قاب چشم تو تصویری از خواهش آغوشت از جنس کمیاب آرامش
خوبه که هستم تا دلواپسم باشی خوبه که هستی تو تنها کسم باشی
خوبه که هستم تا دلواپسم باشی
خوبه که هستی تو تنها کسم باشی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,207
  • بازدید ماه : 1,207
  • بازدید سال : 71,257
  • بازدید کلی : 530,380
  • کدهای اختصاصی