loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Amin-Marashi-Faghat-Kafie.jpg

 

فقط کافیه به تو فک کنم تا دلواپسی از اینجا برن
چقد دلخوشم به این عاشقی به این حس خوب این خاطره
فقط کافیه به تو فک کنم به احساس تو به چشمایه تو
که باور کنم محاله کسی تویه قلب من بیاد جای تو
دوریو غم تو این قصه نیست دلم روشنه فقط کافیه تو گوشم بگی دلت با منه
فقط کافیه که باور کنی از عشقت پرم میمیرم اگه ترکم کنی قسم میخورم
میمیرم اگه ترکم کنی قسم میخورم
***
فقط کافیه نگاهم کنی تا دنیام پر از قشنگی بشه
تویه این هوا ببین دلخوشی چقد با غرور نفس میکشه
فقط کافیه اراده کنی تا که خورشیدم بیارم برات
تو بیای تمومه دلواپسیم تو بیای منم میام پا به پات
دوریو غم تو این قصه نیست دلم روشنه فقط کافیه تو گوشم بگی دلت با منه
فقط کافیه که باور کنی از عشقت پرم میمیرم اگه ترکم کنی قسم میخورم
میمیرم اگه ترکم کنی قسم میخورم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 793
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,993
  • بازدید ماه : 1,993
  • بازدید سال : 72,043
  • بازدید کلی : 531,166
  • کدهای اختصاصی