loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 64 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Shahin-Daneshjoo-Hadese.jpg

 

باز صدات تو گوشه من میپیچه پیشه من یه دنیا بی تو هیچه
سرنوشت یه برگه تازه رو کرد زندگیه ما رو زیرو رو کرد
قسمتم نبوده این جدایی خستم از همه بگو کجایی
چند شبه دلم بهونه گیره باز سراغتو ازم میگیره
دلگیرم از تمومه آدمایی از اون بهونه هایی که ما رو از هم جدا کرد
نشنیدی که برایه راه چاره یه فرصته دوباره دلم چقد خدا خدا کرد
***
آدما همه دلاشون از سنگ خستم از تمومه آدمایه چند جنگ
بینه این همه بلا که افتاد من دلم یه اتفاق ساده میخاد
رفتیو منم لبامو بستم دستمو بگیر که خیلی وقته خستم
راهو رفته بودم اشتباهی دستمو بگیر نمونده جز تو راهی
دلگیرم از تمومه آدمایی از اون بهونه هایی که ما رو از هم جدا کرد
نشنیدی که برایه راه چاره یه فرصته دوباره دلم چقد خدا خدا کرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,503
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,703
  • بازدید ماه : 2,703
  • بازدید سال : 72,753
  • بازدید کلی : 531,876
  • کدهای اختصاصی