loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 50 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

روزای خوبی توی راهه
این حالو خیلی دوست دارم
چی بهتر از اینکه امسال
من با تو شروع میشه بهارم
هر روز من پیش تو عیده
من با تو خوشبختم همیشه
تقویم امسال منو تو
زیباتر از هر سال میشه
زیباتر از هر سال میشه

 

من با تو هر روز خدارو این روزگارو حس ِ موندگارو
دوست دارم
این هفت سینو این بهارو این لحظه هارو این حال و هوارو
دوست دارم

 ♫♫♫

سال جدیدو با تو میخوام
آرامش تو آرزومه
میبینمت اینجا کنارم
تو آیینه ای که روبرومه
هر روز من پیش تو عیده
من با تو خوشبختم همیشه
تقویم امسال منو تو
زیباتر از هر سال میشه

من با تو هر روز خدارو این روزگارو حس ِ موندگارو
دوست دارم
این هفت سینو این بهارو این لحظه هارو این حال و هوارو
دوست دارم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,811
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,011
  • بازدید ماه : 3,011
  • بازدید سال : 73,061
  • بازدید کلی : 532,184
  • کدهای اختصاصی