loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 45 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Mobin-Madar.jpg

 

یه کسی هست که تو دنیا واسه من یه مهربونه یه ستارست که دله من قدر اونو خوب میدونه
یه ستارست که وجودم شده لبریز از نگاهش اونو من به قد جونم اونو من خیلی میخوامش
مادرم مادر خوبم از تو میگم تا بدونی قیمتی نداره قلبت تو یه ماه مهربونی
مادرم مادر خوبم خواستنت حدی نداره ببین این لبهایه خستم همش اسمتو میاره
***
مادرم الهی صد سال ببینم که زنده هستی
بذار دستات ببوسم حالا که پیشم هستی تو خودت آخر عشقی یه بهشتم زیر پاته
یاسه خوشبویه دله من سر من رو شونه هاته
مادرم مادر خوبم از تو میگم تا بدونی قیمتی نداره قلبت تو یه ماه مهربونی
مادرم مادر خوبم خواستنت حدی نداره ببین این لبهایه خستم همش اسمتو میاره
یه کسی هست که تو دنیا واسه من یه مهربونه
یه ستارست که دله من قدر اونو خوب میدونه
یه ستارست که وجودم شده لبریز از نگاهش
اونو من به قد جونم اونو من خیلی میخوامش
مادرم مادر خوبم از تو میگم تا بدونی
قیمتی نداره قلبت تو یه ماه مهربونی
مادرم مادر خوبم خواستنت حدی نداره
ببین این لبهایه خستم همش اسمتو میاره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,153
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,114
  • بازدید ماه : 6,668
  • بازدید سال : 76,718
  • بازدید کلی : 535,841
  • کدهای اختصاصی