loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Reza-Etemadi-Gole-Yas.jpg

 

ای صاحب قلبم زیبا گل یاسم
رفتی شدم گریون من غرق احساسم
ای صاحب قلبم زیبا گل یاسم
با من صمیمی باش من اهل احساسم

***

چشمامو می بندم یاد تو میافتم
کاش حرفامو راحت اون روزا می گفتم
یادم بمون عشقم هرجای دنیایی
ای صاحب قلبم ای عشق رویایی
ای صاحب قلبم زیبا گل یاسم
رفتی شدم گریون من غرق احساسم
ای صاحب قلبم زیبا گل یاسم
با من صمیمی باش من اهل احساسم
مدیون چشمات که مثل گل یاسه
لبریزه احساسه چشمامو میشناسه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,143
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,343
  • بازدید ماه : 2,343
  • بازدید سال : 72,393
  • بازدید کلی : 531,516
  • کدهای اختصاصی