loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Tomaaj.jpg

 

همینکه این روزا حاله خوشی داری برایه من بسه خالیه دسته من
اما یکی با تو انگاری همدسته
همینکه این روزا یکی کنارت هست خیاله من تخته
نبین بهت آسون احساسمو میگم خیلی برام سخته
قرار نیست دیگه بریم به اون کافه
هوا که برفیه یکی کنارت هست که تو رو دوست داره
گناهم چیه گناه اون چیه
***
قرار نیست دیگه هر وقت دلت میخواد کنار تو باشم
خودم رو گم کردم محاله اینروزا دوباره پیدا شم
اگه تو هم هر روز با دیدن هرچی یاد من افتادی
یاده همون قولی بیفت که اونروزا خودت بهم دادی
دیگه قرار نیست دیگه بریم به اون کافه
هوا که برفیه یکی کنارت هست که تو رو دوست داره
گناه اون چیه گناه اون چیه
قرار نیست دیگه بریم به اون کافه
هوا که برفیه یکی کنارت هست که تو رو دوست داره
گناه اون چیه گناه اون چیه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,265
  • بازدید ماه : 1,265
  • بازدید سال : 71,315
  • بازدید کلی : 530,438
  • کدهای اختصاصی