loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 35 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

 

پوک میزنی سیگارتو تا ته انگار تلخیشو نمیفهمی
حتی همین سیگاره بدمزه هم داره تویه زندگیت سهمی
سهم من اما قد یه پلکه که رویه هم میذاری میخوابی
بیروحه شکل بودنم با تو مثله زمین تو فصل بی آبی
سهم من از دنیات کوچیکه قد یه حرفه گنگو کوتاهه
نزدیکمی اما چقد دوری صد سال تا دنیایه تو راهه
***
آرومی اما من چه آشوبم تنهایی و من از تو تنهاتر
این قصه رو دیگه تمومش کن با رفتنت تو قسمت آخر
پوک میزنی سیگارتو تا ته انگار تلخیشو نمیفهمی
حتی همین سیگاره بدمزه هم داره تویه زندگیت سهمی
سهم من اما قد یه پلکه که رویه هم میذاری میخوابی
بیروحه شکل بودنم با تو مثله زمین تو فصل بی آبی
سهم من از دنیات کوچیکه قد یه حرفه گنگو کوتاهه
نزدیکمی اما چقد دوری صد سال تا دنیایه تو راهه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,988
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,188
  • بازدید ماه : 3,188
  • بازدید سال : 73,238
  • بازدید کلی : 532,361
  • کدهای اختصاصی