loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 42 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (1)

 

 

چقدر حالت دلت خونه

مثله حالم چه داغونه

اگه باشی تو دنیام به نفعت نیست

تو درگیر منی این بار

ولی درگیر تو نیستم

آخه واست توی قلبم دیگه جا نیست

باید بگذری از من رویایی شه روزا

باید تلقین کنی که نیستم همه دنیات

باید دور بشی از من رویایی شه روزات

باید تلقین کنی که نیستم همه دنیات

بذار حست به من کم شه

بذار قلبت به من سنگ شه

آره اونی که احساست میگه نیستم

حالا یه آدم دیگم

دلم جای دیگه گیره

دیگه پای تو و عهدم

نمی ایستم

باید بگذری از من رویایی شه روزا

باید تلقین کنی که نیستم همه دنیات

باید دور بشی از من رویایی شه روزات

باید تلقین کنی که نیستم همه دنیات

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط معصومه در تاریخ 1393/12/18 و 9:32 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت مدیر.خوبین ؟
یه درخواستی دارم ازت. لطف میکنی کد پاپ آپ منو توی قالب سایتت بزاری؟. منم در عوض بنرتون رو توی سایتم میزارم.
اینم سایتم واس بررسی
http://magpa.ir
اگه مایل به همکاری هستید لینک بنر سایتتون واسم بفرستید تا بزارم
یه پیشنهاد کاری دو طرفه
در ضمن الکسای سایتم زیر 33 هزاره و خیلی واس سایتتون مفیده. تا 10 روز دیگه زیر 20 هزار هم میرسه.بازم میل خودت
اینم لینک کد:
http://uplod.ir/8pk7bare0t9i/popup.rtf.htm

صفحه رو که دانلود کردین کد توی وُرد رو بالاترین قسمت ویرایش قالبتون بزارید .. گذاشتی خبر بده و لینک بنرت هم برام ارسال کن. منتظرم
پاسخ : نمخوام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,364
  • بازدید ماه : 1,364
  • بازدید سال : 71,414
  • بازدید کلی : 530,537
  • کدهای اختصاصی