loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (1)

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی فرجی به نام به دلم افتاده

 

به دلم افتاده که تو رو میبینم

مثل اون وقتا باز پیش تو میشینم

به دلم افتاده که تو بر میگردی

بیشتر از ظرفیتم من و عاشق کردی

دل به تو میبندم با همه احساسم

قلب و روح و جونم و میبازم

این روزا خوشحالم حال خوبی دارم

همه دنیام و باز پای تو میزارم

پای تو میزارم

به دلم افتاده این دفعه چه ساده

عاشقی بین ما اتفاق افتاده

اتفاق افتاده

به دلم افتاده این دفعه چه ساده

عاشقی بین ما اتفاق افتاده

اتفاق افتاده

***

به دلم افتاده که تو رو میبینم

مثل اون وقتا باز پیش تو میشینم

به دلم افتاده که تو بر میگردی

بیشتر از ظرفیتم من و عاشق کردی

دل به تو میبندم با همه احساسم

قلب و روح و جونم و میبازم

این روزا خوشحالم حال خوبی دارم

همه دنیام و باز پای تو میزارم

پای تو میزارم

به دلم افتاده این دفعه چه ساده

عاشقی بین ما اتفاق افتاده

اتفاق افتاده

به دلم افتاده این دفعه چه ساده

عاشقی بین ما اتفاق افتاده

اتفاق افتاده

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SaeedMofrad در تاریخ 1393/12/01 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز در حال حاظر تبادل بنر نمیکینم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,617
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,817
  • بازدید ماه : 2,817
  • بازدید سال : 72,867
  • بازدید کلی : 531,990
  • کدهای اختصاصی