loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 110 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/05/Ali-Baba-Behnam-Si-Ayeneh-Ft-Mehdi-Hosseini-Mehrdad-Sky.jpg

 

خیال کردم صدامو دوست داری خیال کردم میشه همرات باشم
خیال کردم اگه پیشم بمونی میتونم صاحب دستات باشم
یه حسی میگه چشمامو ببندم یه حسی میگه سختی ماله مرده
یه حسی تویه گوشم میگه آروم نترس اونی که رفته برمیگرده
نترس اونی که رفته برمیگرده
اگه سهمه منو دستام نبودی چرا موندی که هستیمو ببازم
منی که زود باور کرده بودم میتونم با تو دنیامو بسازم
تو اینجایی ولی دلشوره داری نگاهت جایه دیگه گیر کرده
نمک خوردی نمک دونو شکوندی چشاتو لقمه ی کی سیر کرده
چشاتو لقمه ی کی سیر کرده
***
بازم چشم به چشت افتاد بازم خاطراتت حلقه زدن دورم
بازم تنهاییه شبا لعنت به اینروزا میبینی چقد ازت دورم
دورت شلوغه منو یادت رفته بگو ببینم خوش میگذره با اون
نمیدونی چه حالی شدم وقتی به جایه من اون بهت میگفت خانوم
دلم بدجوری شکسته دلم اونروزا رو میخواد
آخه به کی بگم درده دلمو آخه بعده تو به کی تکیه کنم
تیر تنهایی دقیق هدف گرفت قلبمو
من باختم همه زندگیمو به پای تو تو باختی خیلی ساده تنتو بهش
بهش گفتی یه زمان اسم تو رو من بود یا نگفتی ترسیدی بشکنه دلش
دیگه دستات نیست میشم با قرصا آروم
یکی صدات زد یکی بهت گفت خانوم
کیه مثله من میخواد نازتو بکشه
بگو کیه که اینروزا دلت پیششه
دیگه صدایه پیانو شده هم دمه شبام
به جونه جفتمون که خیلی تنهام
به جونه تو دلمو شاد نکردم هنوز جای رژتو از آینه پاک نکردم
نشون بده آینه تصویره منو هون موهای سرم که نریخته بودش
نشون بده لعنتی تصویره منو همون چشایی که اونروزا ضعیف نبودش
نشون بده لعنتی این من نیستم پیرم کرد رفت منو مریض کرد
میگفتش عزیزترین کسمی ولی یکی رسید که شد از من عزیزتر
اگه سهمه منو دستام نبودی چرا موندی که هستیمو ببازم
منی که زود باور کرده بودم میتونم با تو دنیامو بسازم
تو اینجایی ولی دلشوره داری نگاهت جایه دیگه گیر کرده
نمک خوردی نمک دونو شکوندی چشاتو لقمه ی کی سیر کرده
چشاتو لقمه ی کی سیر کرده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,066
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,266
  • بازدید ماه : 3,266
  • بازدید سال : 73,316
  • بازدید کلی : 532,439
  • کدهای اختصاصی