loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 92 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

 

من و تو با یه نگاه ساده

با قلبی که مونده به پای هم

 هنوزم میشه با هم بمونیم

بیا از یاد نبر من و عشقم

من و تو حرف هم و میدونیم

عاشق شدیم توی نگا با هم

 فقط وقتی بوی عطر تو باهامه

غصه ها از یادم میره کم کم

دنیا من و تو رو بازم به هم داده

  آخ چه ساده

من عاشقت شدم

دوست داریم ما هم و بی اراده

بگو آره من عاشقت شدم

***

بیا یه بار دیگه اسمم و صدا کن

من همیشه به یاد تو هستم

حس میکنم که نه بی تو نمیشه

چه خوبه دل به عشق تو بستم

جای تو رو به هیشکی نمیدم

هیشکی برام مثل تو نمیشه

من از خدا موندن تو رو  باز میخوام

باید بمونی پیشم همیشه

دنیا من و تو رو بازم به هم داده

  آخ چه ساده

من عاشقت شدم

خیلی ساده و باز بی اراده

میگم آره

دنیا من و تو رو بازم به هم داده

  آخ چه ساده

من عاشقت شدم

دوست داریم ما هم و بی اراده

بگو آره من عاشقت شدم

***

بیا یه بار دیگه اسمم و صدا کن

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,144
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,344
  • بازدید ماه : 2,344
  • بازدید سال : 72,394
  • بازدید کلی : 531,517
  • کدهای اختصاصی