loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 64 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

دونه دونه بارون امشب میباره رو سقف خونه
زیر بارون نشستیم منو این دله دیوونه
تیک تیکه صدای ساعت میگه داره برمیگرده
اونی که براش میمیرم اونی که دیوونم کرده

 

همه لحظه هات عذابن وقتی که چشم انتظاری
تموم قرار من باش تو روزای بی قراری
همه لحظه هات عذابن وقتی که چشم انتظاری
تموم قرار من باش تو روزای بی قراری

***

تنها میشینم یه گوشه چشمامو به در میدوزم
واسه من عذابه عشقم تورو نبینم یه روزم
دلم میگه برمیگردی چشم به راه تو نشستم
دستامو بازم بگیری عطر تو بگیره دستم
همه لحظه هات عذابن وقتی که چشم انتظاری
تموم قرار من باش تو روزای بی قراری

 ***
همه لحظه هات عذابن وقتی که چشم انتظاری
تموم قرار من باش تو روزای بی قراری
همه لحظه هات عذابن وقتی که چشم انتظاری
تموم قرار من باش تو روزای بی قراری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 919
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,119
  • بازدید ماه : 2,119
  • بازدید سال : 72,169
  • بازدید کلی : 531,292
  • کدهای اختصاصی