loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 36 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mohsen-Soltantabar-Chand-Sanie-Bemon.jpg

 

میگذری از منو دنیامو میبری من بی نفس میشم هوامو میبری
حالا که میگذری از عشقه بینمون این حرفه آخره چند ثانیه بمون , چند ثانیه بمون
نگو که این خونه برایه تو تنگه این آسمون هر جا بری همین رنگه
من حرفمو زدم یه وقت نگی نگفت تا بغض جفتمون نشکسته راه بیفت
نگو که این خونه برایه تو تنگه
این آسمون هر جا بری همین رنگه
من حرفمو زدم یه وقت نگی نگفت
تا بغض جفتمون نشکسته راه بیفت
***
امکان نداره که تو منصرف بشی حالا که میریو این عشقو میکشی
حالا که اینجوری کنار من سردی کاری نکن یک روز شرمنده برگردی
نگو که این خونه برایه تو تنگه این آسمون هر جا بری همین رنگه
من حرفمو زدم یه وقت نگی نگفت تا بغض جفتمون نشکسته راه بیفت
نگو که این خونه برایه تو تنگه
این آسمون هر جا بری همین رنگه
من حرفمو زدم یه وقت نگی نگفت
تا بغض جفتمون نشکسته راه بیفت

نگو که این خونه برایه تو تنگه این آسمون هر جا بری همین رنگه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,069
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,269
  • بازدید ماه : 2,269
  • بازدید سال : 72,319
  • بازدید کلی : 531,442
  • کدهای اختصاصی