loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 98 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (1)

یکی تو درد میخوابه
یکی با غصه پا میشه
یکی با دست خالی هم
رفیق آدما میشه

 

یکی دلگیره از دنیا
یکی داغون و افسرده
یکی تو هر مسیری رفت
از اون اول زمین خورده

یکی از تو همین روزا
از این زندون جدا میشم
شبا با عشق میخوابم
سحر با خنده پا میشم
یکی از تو همین روزا
از این زندون جدا میشم
شبا با عشق میخوابم
سحر با خنده پا میشم

***

هنوزم مرده و قولش سر این عهد میمونم
مبادا رو بگردونی که بی چشمات نمیتونم
جهنم باشه این دنیا بهشت من همین خونست
خدارو بارها دیدم بگید این مرد دیوونست
دیوونست..

یکی از تو همین روزا
از این زندون جدا میشم
شبا با عشق میخوابم
سحر با خنده پا میشم
یکی از تو همین روزا
از این زندون جدا میشم
شبا با عشق میخوابم
سحر با خنده پا میشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/10/11 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش ایمان
خوبی ؟!
داداش شرمنده ب خدا... من بد رفتاری کردم باهات... ببخشید ;-)
ایمان جان میخوام بگم ، میشه دوباره نویسندم بشی؟
بنرتم میذارم
من اگه گفتم اونجوری پست بذار ، واسه این بود که میخوام تو پست گذاشتن حرفه ای باشه
بعدم این ترفندایی که من بهت میگم، تو وب خودتم موثره ;-)
منتظرتما ایمان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,676
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,876
  • بازدید ماه : 2,876
  • بازدید سال : 72,926
  • بازدید کلی : 532,049
  • کدهای اختصاصی