loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دلتنگم با دوریت میجنگم بیا کنارم بی تو آرامش ندارم
میمیرم اگه نباشی میمیرم اگه بخوای از من جداشی
بودنت واسه من تب خسته ی من واسه ی من نیازه
میدونم میدونی که فقط بودنت واسه من چاره سازه
بودنت واسه من تب خسته ی من واسه ی من نیازه
میدونم میدونی که فقط بودنت واسه من چاره سازه

دل دادم به تو پس نزن دلمو عاشق شدمو
نرو که میخوای بری بشکنی دلمو
دل دادم به تو پس نزن دلمو عاشق شدمو
نرو که میخوای بری بشکنی دلمو

دلتنگم با دوریت میجنگم بیا کنارم بی تو آرامش ندارم
میمیرم اگه نباشی میمیرم اگه بخوای از من جداشی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,700
  • بازدید ماه : 1,700
  • بازدید سال : 71,750
  • بازدید کلی : 530,873
  • کدهای اختصاصی