loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Naser-Zeynali-Ft-Mahan.jpg

 

جادوییه چشمات برات دیوونم این حس خوبو به تو مدیونم
یه شبه رویایی کنارت دارم من تورو هیچ وقت تنهات نمیذارم
حالا که اینجایی گم میشه تنهایی حسمون جوره منو تو دوتایی
هر چی که میخوام به دست میارم فقط واسه تو اینقد بی قرارم
یه حس تازه تو با منی حالا از دستت نمیدم تا ته دنیا
فقط با من باش عشقمی دیوونه کی مثله من آخه عاشقت میمونه
یه حس تازه تو با منی حالا
از دستت نمیدم تا ته دنیا
فقط با من باش عشقمی دیوونه
کی مثله من آخه عاشقت میمونه
***

من با تو آرومم حسم با هیچی عوض نمیشه

تو منو میفهمی با هم میمونیم واسه همیشه

من دنیارو دارم وقتی اینجایی وقتی باهامی

تو عزیزی واسم تو همون عشقه تویه رویامی

یه حس تازه تو با منی حالا از دستت نمیدم تا ته دنیا

فقط با من باش عشقمی دیوونه کی مثله من آخه عاشقت میمونه

یه حس تازه تو با منی حالا

از دستت نمیدم تا ته دنیا

فقط با من باش عشقمی دیوونه

کی مثله من آخه عاشقت میمونه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,016
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,216
  • بازدید ماه : 2,216
  • بازدید سال : 72,266
  • بازدید کلی : 531,389
  • کدهای اختصاصی