loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Saeid-Shahrouz-Sooje.jpg

 

بازم منو سوزوندی اینبار مهم نیست نه تو نه کسه دیگه بدهکار بهم نیست
تو خیلی جوونی من از دست تو پیرم باشه منه عاشق دیگه از پیش تو میرم
نگاه کن نامیدم از تو از عشق ای وای چقد زحمت کشیدم تا بشم اونکه میخوای
احوال دل من که دیگه سوژه ی روزه میبندی چشاتو که دل از ریشه بسوزه
من خسته شدم پیر شدم پای تو مردم با دست تو موهای سفیدم رو شمردم
احوال دل من که دیگه سوژه ی روزه
میبندی چشاتو که دل از ریشه بسوزه
من خسته شدم پیر شدم پای تو مردم
با دست تو موهای سفیدم رو شمردم
***
یکبار واسه ی موندنم اصرار نکردی حرفایی که دوست داشتمو تکرار نکردی
حیف از منو اون کوه غروری که شکستم میدونی که چند سال به پای تو نشستم
احوال دل من که دیگه سوژه ی روزه میبندی چشاتو که دل از ریشه بسوزه
من خسته شدم پیر شدم پای تو مردم با دست تو موهای سفیدم رو شمردم
احوال دل من که دیگه سوژه ی روزه
میبندی چشاتو که دل از ریشه بسوزه
من خسته شدم پیر شدم پای تو مردم
با دست تو موهای سفیدم رو شمردم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,921
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,121
  • بازدید ماه : 3,121
  • بازدید سال : 73,171
  • بازدید کلی : 532,294
  • کدهای اختصاصی