loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://biya2music.ir/wp-content/uploads/2015/02/Ali-Baba-Aroom-Begir.jpg

 

هیف اون حسی که داشتم تو رفاقت کم نزاشتم
برو دیگه نمیخوامت نمیخوام باشم کنارت
تو مسیر اشتباهی تنها موندم تو دو راهی
خیلی سخته که بدونی عاقبت شدش جدایی
حالا من تو سوز و سرما تو خیابون تک و تنها
یاد اون روزا میفتم که بودم کنار غم ها
تو فقط مثل مسافر دو سه سالی بودی با من
حق بده که خاطراتت از دلم دل کنده باشن

***

آروم بگر هرچی که بود بین من و تو حالا با اون ببین
ساکت آروم بگیر سخته تو اسون بگیر ساکت اروم بگیر پس
کنارت زیر بارون یکی هست پس فکرت از یادم میره
چون میدونستم فقط در سر داشت فکر رفتن و برگشت هاش
رو اعصاب بود اون نبود ولی حال خراب بود
دل خوشیمون همون خوندنا بود هر چند زندگی رو هوا بود
اون نفهمید داغ بود پیشش نفهمید که داغون میشه
هر چی که ساختیم تو این مدت آرزو ها نابود میشه
حالا من تو سوز و سرما تو خیابون تک و تنها
یاد اون روزا میفتم که بودم کنار غم ها
تو فقط مثل مسافر دو سه سالی بودی با من
حق بده که خاطراتت از دلم دل کنده باشن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,242
  • بازدید ماه : 1,242
  • بازدید سال : 71,292
  • بازدید کلی : 530,415
  • کدهای اختصاصی