loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 108 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

چه گرمایی تو دستاته چه احساسی به من میدی
تو با آرامشت انگار به من دنیارو بخشیدی
برای اولین باره که انقدر حال من خوبه
دارم حس میکنم که قلبم دوباره میکوبه

 

این روزا حال من خوبه
یه حس ِ دیگه ای دارم
وقتی دستای سردم رو
تو دستای تو میذارم
چقدر خوبه تو این روزا
به عشق تو گرفتارم
خودت میدونی من با تو
یه حال دیگه ای دارم

***

چه گرمایی تو دستاته چه احساسی به من میدی
تو با آرامشت انگار به من دنیارو بخشیدی
به چشمای تو دلبستم به عشق تو چه خوشبینم
دارم دنیارو این روزا یه جور دیگه میبینم

این روزا حال من خوبه
یه حس ِ دیگه ای دارم
وقتی دستای سردم رو
تو دستای تو میذارم
چقدر خوبه تو این روزا
به عشق تو گرفتارم
خودت میدونی من با تو
یه حال دیگه ای دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,213
  • بازدید ماه : 1,213
  • بازدید سال : 71,263
  • بازدید کلی : 530,386
  • کدهای اختصاصی