loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

 

بی حرف اومدی تو دنیام بی صدا رفتی
چیزی نپرسیدم نفهمیدم چرا رفتی
از روزی که رفتی مث شومینه بی تابم
خونه پر از ابره  شبا با چتر میخوابم
هرکاری کردم لحظه های رفتنت یادم نرفت
پاییز شد اما گلای دامنت یادم نرفت
روشونه های قاب عکست استراحت میکنم
دارم به این دیوونگی بعد تو عادت میکنم

از تختوابی که به یادتو نمیخوابه
از بالشی که تا دم صب عشک میریزه
از بغضی که محکم نفسهامو بغل کرده
از وقتی رفتی تموم شهر پاییزه
هرکاری.کردم لحظه های رفتنت یادم نرفت
پاییز شد اما گلای دامنت یادم نرفت
روشونه های قاب عکست استراحت میکنم
دارم به این دیوونگی بعد تو عادت میکنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,638
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,838
  • بازدید ماه : 2,838
  • بازدید سال : 72,888
  • بازدید کلی : 532,011
  • کدهای اختصاصی