loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تو نمی دونی حالم چجوریه بی تو
بی تو گم کردم من راه زندگیمو
خاطراتت منو هر شب می کشونه تو خیابون
با خیال تو قدم می زنه این بی سرو سامون
بی تو هر فصل شده پاییز
چشام ابرای بهاره
روی برگ خاطراتت داره
بی حساب میباره
بی تو بیزارم
از این شهر بی بهونم واسه موندم
اشتباه کردم من به تو دل دادم
نمی دونستم تو میدی بر بادم
اشتباه کردم من به تو دل دادم
نمی دونستم تو میدی بر بادم

***

ته خط رسیدم
از تو با حماقتی که داشتم
من زمین زدم خودم
رو با بتی که از تو ساختم
از همون اول تو فکر رفتن بودی
اما فکر می کردم عاشق من بودی
از همون اول من عاشقت بودم
کاشکی پای عشق تو نمی موندم
اشتباه کردم من به تو دل دادم
نمی دونستم تو میدی بر بادم
اشتباه کردم من به تو دل دادم
نمی دونستم تو میدی بر بادم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,827
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,027
  • بازدید ماه : 3,027
  • بازدید سال : 73,077
  • بازدید کلی : 532,200
  • کدهای اختصاصی