loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 92 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/03/Ehsan%20Tehranchi%20-%20Tasire%20Negat.jpg

 

میدونم شبیه تو کسی اینجوری نمیخنده
میدونم که مثل تو کسی موهاشو نمیبنده
همه کارات مخصوصه
همینه که دوست دارم
نگات دنیامو میبوسه
وقتی چشماتو کم دارم

 

تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده

***

گمونم وقتی راه میری
تو دنیامو تکون میدی
سر هر راهی که باشم
مسیرم رو نشون میده
تو آرومی تو خونسردی
بگو با احساسم چیکار کردی
مهربونیتو به چشم دیدم
آرزوهامو با تو بخشیدم

تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,524
  • بازدید ماه : 1,524
  • بازدید سال : 71,574
  • بازدید کلی : 530,697
  • کدهای اختصاصی