loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Parham-Alizadeh-Duneye-Barf.jpg

 

به یادت نشستم دوباره کنار همون عکس مرورت دوباره چی بی مکث
دوباره تو کوچه داره میباره دونه ی برف تو رفتی چه تلخو چه بی حرف , بی حرف
به یادت اتاقو یه زندونه رویایی ساختم بدونه نفسهات منم من که بازی رو باختم
خدایا چی میشد بیاد از از این راه رفته چشام موند به راهش یه هفته
دلم رو شکستی تو این راهو بستی
حالا من با یه قاب خالی مثه مشت رو درب خیالی
بیادو یه ردی بذاره روی برف کوچه نباشه دلم پوچه پوچه
دوباره تو کوچه داره میباره دونه ی برف تو رفتی چه تلخو چه بی حرف , بی حرف
***
به یادت نشستم دوباره کنار همون عکس مرورت دوباره چی بی مکث
دوباره تو کوچه داره میباره دونه ی برف تو رفتی چه تلخو چه بی حرف , بی حرف
به یادت اتاقو یه زندونه رویایی ساختم بدونه نفسهات منم من که بازی رو باختم
خدایا چی میشد بیاد از از این راه رفته چشام موند به راهش یه هفته
دلم رو شکستی تو این راهو بستی
حالا من با یه قاب خالی مثه مشت رو درب خیالی
بیادو یه ردی بذاره روی برف کوچه نباشه دلم پوچه پوچه
دوباره تو کوچه داره میباره دونه ی برف تو رفتی چه تلخو چه بی حرف , بی حرف

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 875
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,075
  • بازدید ماه : 2,075
  • بازدید سال : 72,125
  • بازدید کلی : 531,248
  • کدهای اختصاصی