loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 609 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

دلت را خانه ی ما کن با صفا کردنش با من
به ما درد خود افشا کن مداوا کردنش با من
بیافشان قطره ی اشکی که من هستم خریدارش
بیاور قطره ی اخلاص دریا کردنش با من

 

به ما گو حاجت خود را عجابت میکنم انی
طلب کن هرچه میخواهی مهیا کردنش با من
بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را
بیاور نیک و بد را جمع منها کردنش با من

***

اگر درها به رویت بسته شد دل بد مکن بازآ
در این خانه دق الباب کن واکردنش با من
بیافشان قطره ی اشکی که من هستم خریدارش
بیاور قطره ی اخلاص دریا کردنش با من

اگر گم کردی ای دل کلید استجابت را
بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من
اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت
تو نامه توبه را بنویس امضا کردنش با من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,429
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,629
  • بازدید ماه : 2,629
  • بازدید سال : 72,679
  • بازدید کلی : 531,802
  • کدهای اختصاصی