loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 66 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Saeed-Sharti-Darmoone-Dardami.jpg

 

به چشم من تو دنیایی من عاشقت شدم پس بگو کجایی
تو بد حالی میشم خالی که مثلش نیست هیجا وقتی خوشحالی
مگه میشه که زد تیشه
به ریشه ی عشقی که مثل آتیشه
میگم ای دل نگیر بونه
نمیفهمه مگه دیوونه حالیشه
لبهات رنگ گل نازه شقایقه
نشکن دلی رو که انقد باتو صادقه
بیا بگو توئم آروم قلبمی
بیا بگو تو هردم درمون قلبمی
لبهات رنگ گل نازه شقایقه
نشکن دلی رو که انقد باتو صادقه
بیا بگو توئم آروم قلبمی
بیا بگو تو هردم درمون قلبمی

***

یه وقتایی که دلگیرم خیره به عکسات میشم از غم میمیرم
تو عشقت رو نگیر از من یه دنیا از عشقت جون میگیرم
یه وقتایی که دلگیرم خیره به عکسات میشم از غم میمیرم
تو عشقت رو نگیر از من یه دنیا از عشقت جون میگیرم
لبهات رنگ گل نازه شقایقه
نشکن دلی رو که انقد باتو صادقه
بیا بگو توئم آروم قلبمی
بیا بگو تو هردم درمون قلبمی
لبهات رنگ گل نازه شقایقه
نشکن دلی رو که انقد باتو صادقه
بیا بگو توئم آروم قلبمی
بیا بگو تو هردم درمون قلبمی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,600
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,800
  • بازدید ماه : 2,800
  • بازدید سال : 72,850
  • بازدید کلی : 531,973
  • کدهای اختصاصی