loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 67 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Mobin-To-Rafti-476cbf55a7f26713709848ed1341896b.jpg

 

یه جوری تو تنهاییام گم شدم که نگو و نپرس
تا اینجا فراموش مردم شدم که نگو و نپرس
به حدی دارم غصت میخورم که بیا و ببین
تا اندازه ای از خودم دلخورم که بیا و ببین
تو رفتی غرور زمانم نتونست
نبودی تموم جهانم نتونست
که از عشقه تو تو دلم کم کنه
درسته خودم خواستم از تو جدا شم
ولی حتی یک روز نشد بی تو باشم
محاله کسی جز تو درکم کنه

***

بی تو همش سردرد و تب دارم
دستای من تشنه ی دستاته
از وقتی رفتی تازه فهمیدم
تنها شدن خیلی مکافاته
تو رفتی غرور زمانم نتونست
نبودی تموم جهانم نتونست
که از عشقه تو تو دلم کم کنه
درسته خودم خواستم از تو جدا شم
ولی حتی یک روز نشد بی تو باشم
محاله کسی جز تو درکم کنه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,133
  • بازدید ماه : 5,687
  • بازدید سال : 75,737
  • بازدید کلی : 534,860
  • کدهای اختصاصی