loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دوست دارم می دونی ازم نگیر نگاتو
دنیا خیلی قشنگه با خنده من و تو
از سر شوق اشکام وقتی تو رو می بینم
حس قشنگی دارم وقتی پیشت میشینم
به حدی خوبه حالم با بودنت کنارم
ناچیزه دنیا پیش عشقی که به تو دارم
لب تر کنی جونمو پای تو میدم اصلا
هرچی بگی قبوله نگاتو عشقه با من
وقتی تو باشی عشقم دلم یه حال دیگه اس
بخند که خنده تو قشنگترین بهونه اس

***

چشمای تو می فهمن حالمو خیلی ساده
اینو می دونم که عشقت از سرمم زیاده
دستامو که میگیری از تو نفس میگیرم
دارم دیوونه می شم می خوام برات بمیرم
لب تر کنی جونمو پای تو میدم اصلا
هرچی بگی قبوله نگاتو عشقه با من
وقتی تو باشی عشقم دلم یه حال دیگه اس
بخند که خنده تو قشنگترین بهونه اس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,628
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,828
  • بازدید ماه : 2,828
  • بازدید سال : 72,878
  • بازدید کلی : 532,001
  • کدهای اختصاصی