loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Milad-Azizzadeh-Ki-Havato-Dareh.jpg

 

یکی بره بهش بگه فراموشیش سخته دیگه حرفامو با کی بگم این شبایی که نیستی دیگه
یکی باهاش حرف بزنه بگه هنوز عمره منه فردایه اون شبی که رفت یه سر به حالم بزنه
یکی بهش سر بزنه شاید اونم مثله منه شبارو با گریه و اشک کنار آب قدم زده
رفتی که بشکنم ساده کی هواتو داره کسی مگه جز من وقتی نیستی بیماره
دیگه حتی قلبت واسم جایی نداره , منو تنها میذاره
رفتی که بشکنم ساده کی هواتو داره
کسی مگه جز من وقتی نیستی بیماره
دیگه حتی قلبت واسم جایی نداره , منم و شبو ستاره
***
دیگه حتی برات یه حسه مردم نمیفهمی با تو زندگی کردم
فقط میسوزم از اینکه تو دنیا با تو حسایه خوبو تجربه کردم
رفتی که بشکنم ساده کی هواتو داره کسی مگه جز من وقتی نیستی بیماره
دیگه حتی قلبت واسم جایی نداره , منو تنها میذاره
رفتی که بشکنم ساده کی هواتو داره
کسی مگه جز من وقتی نیستی بیماره
دیگه حتی قلبت واسم جایی نداره , منم و شبو ستاره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 951
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,151
  • بازدید ماه : 2,151
  • بازدید سال : 72,201
  • بازدید کلی : 531,324
  • کدهای اختصاصی