loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 94 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

 

از تو گلایه ای نیست
تو خوبی و بدم من
ببخش که اشتباها”
باز عاشقت شدم من

 

تو خط به خط  قصه
غرورمو شکستم
تموم زندگیمو
به پای کی نشستم

من تو خیال اینکه
تو هم یه بی قراری..
تا وقتی باشم با تو
هیشکیو دوست نداری
اما نمیدونستم
نمیمونی کنارم
میگذری بی تفاوت
تا اسمتو.. نیارم..

 ***

قول و قرارمونو
به دست کی سپردی
تو تقصیری نداری
تو که قسم نخوردی
جواب خوبیامو
دادی با یک بهونه
عشق پُر از دروغت
به یاد من می مونه..

من تو خیال اینکه
تو هم یه بی قراری
تا وقتی باشم با تو
هیشکیو دوست نداری
اما نمیدونستم
نمیمونی کنارم
میگذری بی تفاوت
تا اسمتو.. نیارم..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,636
  • بازدید ماه : 1,636
  • بازدید سال : 71,686
  • بازدید کلی : 530,809
  • کدهای اختصاصی