loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 103 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

خود عشقه بودنت با من

وقتی دستات تو دستامن

چقد خوبه این همه احساس

تو نگاهت خوبیات پیداس

بگو باشه وقتی که میگم

زندگیمو پای تو میدم

بگو باشه وقتی میدونم

تو رو میخوام بیشتر از جونم

خاطرت جم باشه که دلم میگه

وقت با هم بودن دیگه نزدیکه

خیلی دوست دارم تو بمون عشقم

بیا دوست دارم یه دفعه دیگه

بگو دوست دارم یه دفعه دیگه

***

تو رو میخوام با دل و جونم

آره عشقم با تو میمونم

تو رو واسه زندگی میخوام

تو که باشی روشنه دنیام

تو که هستی زندگی خوبه

آره قلیم از تو میکوبه

دلم میگه اینه آرامش

توی قلبم خیلی میخوامت

خاطرت جم باشه که دلم میگه

وقت با هم بودن دیگه نزدیکه

خیلی دوست دارم تو بمون عشقم

بگو دوست دارم یه دفعه دیگه

بگو دوست دارم یه دفعه دیگه

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,267
  • بازدید ماه : 1,267
  • بازدید سال : 71,317
  • بازدید کلی : 530,440
  • کدهای اختصاصی