loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (1)

 

http://dl.sahandmedia.ir/downloads/image/93/11/Reza%20Surtiji%20-%20Ablah_2015-02-18.jpg

 

سادگی کردم دل سپردم من به دل بستن عادت ندارم

پی نقشی که نداشتم همه ی قصه رو گشتم
پای سادگیم گذاشتی هرجا از خودم گذشتم
من عوض نمیشدم با آدمای بی سرو ته
من خودم بودم همیشه تو صدام میزدی “ابله”

 

به خیابونای این شهر گره خورده سرنوشتم
به کسی بر نخوره من فقط از خودم نوشتم
هرچی از سرم گذشته یه رمان تراژیکه
فک نکن دارم میخندم این فقط جای ماژیکه

***

منه ساده منه ابله روی تو حساب کردم
پل های پشت سرم رو پای تو خراب کردم
منه ساده منه ابله روی تو حساب کردم
پل های پشت سرم رو پای تو خراب کردم

بس که تنهایی کشیدم به همه بی اعتمادم
من نفس میکشم اما قلبمو از دست دادم
منه ساده منه ابله روی تو حساب کردم
پل های پشت سرم رو پای تو خراب کردم

***

سادگی کردم دل سپردم من به دل بستن عادت ندارم
منه ساده منه ابله
منه ساده منه ابله
منه ساده منه ابله

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه طراحی تم320 در تاریخ 1393/11/29 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

سلامی دوباره.
ممنون بابت تشکرت وظیفم بود.
راستی داداش من بدجوری دلم میخواد این بنرتو بزارم بالای وبم!.
3 بده بزارم!.
اگه نتونستی 2 هم بدی کافیه!.چون رفیقمی!.

فقط شارژ ایرانسل بده.

مرسی!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 836
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,036
  • بازدید ماه : 2,036
  • بازدید سال : 72,086
  • بازدید کلی : 531,209
  • کدهای اختصاصی