loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 40 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Arman-Salehi-Havaset-Nist.jpg

 

حواست نیست هوایه تو داره دنیامو میگیره تمامه من به دلخواهت مدام در حاله تغییره
حواست نیست ولی بازم محاله از تو برگردم به قدری از تو گفتم که یه شهرو عاشقت کردم
بهت نزدیکمو دوری که این دردو نمیفهمی نمیدونم چرا بازم میخوامت وقتی بی رحمی
بهت نزدیکمو دوری که این دردو نمیفهمی
نمیدونم چرا بازم میخوامت وقتی بی رحمی
میخوامت حتی وقتی بی رحمی
***
حواست نیست که من بی تو یه دریا دردو تشویشم
تو فکرت جوری غرقم که گاهی تو خونه گم میشم
میونه پرسه هام دائم ببین بی وقفه می بارم من از هر گوشه ی این شهر کنارت خاطره دارم
بهت نزدیکمو دوری که این دردو نمیفهمی نمیدونم چرا بازم میخوامت وقتی بی رحمی
بهت نزدیکمو دوری که این دردو نمیفهمی
نمیدونم چرا بازم میخوامت وقتی بی رحمی , میخوامت حتی وقتی بی رحمی
حواست نیست هوایه تو داره دنیامو میگیره
تمامه من به دلخواهت مدام در حاله تغییره
حواست نیست ولی بازم محاله از تو برگردم
به قدری از تو گفتم که یه شهرو عاشقت کردم
بهت نزدیکمو دوری که این دردو نمیفهمی
نمیدونم چرا بازم میخوامت وقتی بی رحمی
بهت نزدیکمو دوری که این دردو نمیفهمی
نمیدونم چرا بازم میخوامت وقتی بی رحمی
میخوامت حتی وقتی بی رحمی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,977
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,177
  • بازدید ماه : 3,177
  • بازدید سال : 73,227
  • بازدید کلی : 532,350
  • کدهای اختصاصی