loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 62 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Bahman-Sattari-Khaste-Shodam.jpg

 

هر شب خیاله رفتنت آرامشو ازم گرفت رفتیو تو نبود تو بدجوری این دلم گرفت
تو فکر خاطرات تو پرسه زدن کارم شده یه حسی دارم اینروزا که خیلی خیلی بیخوده
تو فکر خاطرات تو پرسه زدن کارم شده
یه حسی دارم اینروزا که خیلی خیلی بیخوده
خسته شدم ولی هنوز با فکر تو سر میکنم
دروغ بهم بگو میای من از تو باور میکنم
من از تو باور میکنم
خسته شدم ولی هنوز خاطرتو خیلی میخوام
از پس دلتنگیه تو محاله که من بر بیام
محاله که من بر بیام
***
یه دردی میکشم ولی یه جوری میگذرن شبام
اگه نمیتونی بیای کاری کن از فکرت درام
خسته شدم ولی هنوز با فکر تو سر میکنم
دروغ بهم بگو میای من از تو باور میکنم
من از تو باور میکنم
خسته شدم ولی هنوز خاطرتو خیلی میخوام
از پس دلتنگیه تو محاله که من بر بیام , محاله که من بر بیام
هر شب خیاله رفتنت
آرامشو ازم گرفت
رفتیو تو نبود تو بدجوری این دلم گرفت
تو فکر خاطرات تو
پرسه زدن کارم شده
یه حسی دارم اینروزا
که خیلی خیلی بیخوده
تو فکر خاطرات تو پرسه زدن کارم شده
یه حسی دارم اینروزا که خیلی خیلی بیخوده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,546
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,746
  • بازدید ماه : 2,746
  • بازدید سال : 72,796
  • بازدید کلی : 531,919
  • کدهای اختصاصی