loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

 

همش جلو چشامه اون چشایه نازت

همه میدونن که چقدر

تو رو میخوامت , تو رو میخوامت
از وقتی نیستی آشوبه قلبم 

تنهای تنها , تنهای تنها
یاد تو هر لحظه باهامه برعکس دستات میرم

هر وقت دلم میگیره سراغ عکسات
رد میشم از تمومه جاهایی که رفتیم

من و تو تا خیلی جاها پیش رفتیم
***
دل بی طاقت من میمیره

هر شب هی سراغتو میگیره
قرص اعصاب دیگه بی تاثیره

خیلی جمعه ها واسم دلگیره
یاد تو هر لحظه باهامه برعکس دستات میرم

هر وقت دلم میگیره سراغ عکسات
رد میشم از تمومه جاهایی که رفتیم

من و تو تا خیلی جاها پیش رفتیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,687
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,887
  • بازدید ماه : 2,887
  • بازدید سال : 72,937
  • بازدید کلی : 532,060
  • کدهای اختصاصی