loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 90 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

خبری از تو و برگشتن نیست من دیگه پنجره رو میبندم


تو آینه زل میزنم به صورتم من دارم برای کی میجنگم


خیلی حرفا واسه گفتن دارم واسه عکسی که ازت جا مونده


تو مقصره همه دردامی که همه وجودمو سوزونده


رو سکوت کاغذم باسه میشم قلمم به گریه افتادو نوشت


بادستایی که همش میلرزید واست این دردو دلارو نوشت


تویه عکستم بهم میخندی تو روزایی که همش اشکه چشام


واسه زخمی که ازت خوردم من حتی زندگی دیگه سخته برام


***


خبری از تو و برگشتن نیست من دیگه پنجره رو میبندم


تو آینه زل میزنم به صورتم من دارم برای کی میجنگم


خیلی حرفا واسه گفتن دارم واسه عکسی که ازت جا مونده


تو مقصره همه دردامی که همه وجودمو سوزونده


رو سکوت کاغذم باسه میشم قلمم به گریه افتادو نوشت


بادستایی که همش میلرزید واست این دردو دلارو نوشت


تویه عکستم بهم میخندی تو روزایی که همش اشکه چشام


واسه زخمی که ازت خوردم من حتی زندگی دیگه سخته برام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,669
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,869
  • بازدید ماه : 2,869
  • بازدید سال : 72,919
  • بازدید کلی : 532,042
  • کدهای اختصاصی